تضمین تعمیرات

خدمات مناسب

ارائه خدمات به

تهران و حومه

تعمیرکاران حرفه ای

متخصص و متعهد

لوازم یدکی

اصلی و با کیفیت
تعمیرات ماکروفر ویرپول

تعمیر مایکروفر ویرپول در تهران

آیا مایکروفر ویرپول شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، پس با شماره تلفن خدمات پس از فروش مایکروفر ویرپول تماس بگیرید تا از خدمات خدمات پس از فروش فروش بهره‌مند شوید در غیر این صورت، اینجا در مرکز تعمیرات تکنسین‌های حرفه‌ای ما مایکروفر ویرپول شما را بدون نیاز حمل آن به تعمیرگاه و در محل شما تعمیر می‌نمایند. ما می‌توانیم مایکروفر ویرپول شما را در کمترین زمان تعمیر کرده که مایکروفر ویرپول دوباره عین روز اول کار کند – در همان روز ثبت سفارش.

مایکروفر ویرپول شما با حداقل هزینه تعمیر خواهد شد. ما سعی می‌کنیم به جای تعویض قطعه معیوب آن را تعمیر کنیم تا هزینه‌ی کلی تعمیر کمتر شود. و بعد از تعمیر و کار کردن صحیح مایکروفر ویرپول، ما کارکرد قسمت تعمیر شده را تا ۶ ماه ضمانت می‌کنیم. یعنی اگر در مدت همان مشکل پیش آید ما آن را بدون دریافت هزینه دوباره تعمیر می‌کنیم.

همین الان فرم درخواست تعمیر مایکروفر ویرپول را پر کنید یا از طریق شماره تلفن ۴۴۲۴۱۸۲-۰۲۱ تماس بگیرید و وقت بازدید و تعمیر را مشخص کنید.

مشکلات مایکروفر ویرپول

مایکروفر غذا را در زمان کوتاه بدون افزودن آب یا چربی می‌پزد از طرفی همه انرژی در مایکروفر صرف پخت‌وپز می‌شود و برای گرم کردن ظرف یا طبقات فر هدر نمی‌رود بنابراین مایکروفر وسیله‌ای سازگار با مصرف بهینه انرژی است. مایکروفر دارای مشکلات رایجی هستند:

مایکروویو ویرپول گرم نمی‌کند:‌ چنانچه در مدت ۳ دقیقه با توان ۹۰۰ وات نتواند یک لیوان آب را گرم نماید با مرکز خدمات تماس بگیرید.

مایکروویو ویرپول جرقه می‌زند:‌ دقت شود که داخل مایکروفر از ظروف فلزی یا ظروفی که دارای تزئینات آب‌کاری شده بوسیله فلزات هستند استفاده نشده باشد.

سینی مایکروفر ویرپول نمی‌چرخد یا کند می‌چرخد:‌ داخل مایکروفر، سینی و ریل و چرخ زیر سینی کاملا تمیز شود تا ذرات غذا و چربی باقی نمانده باشد. اگر سینی اصلا نمی‌چرخد با خدمات تماس بگیرید.

مایکروفر ویرپول دود می‌کند:‌ در صورت تمیز بودن مایکروفر اگر در برنامه مایکروویو (یا انتخاب کلید استارت) دود کردن به همراه بوی غیرعادی باشد با خدمات تماس بگیرید.

مایکروویو ویرپول روشن نمی‌شود: در صورت استفاده بدون تجربه قبلی، جهت استفاده و روشن نمودن مایکروفر به دفترچه راهنما مراجعه شود. پریز برق مشکلی ندارد؟

مایکروفر ویرپول در حین کار خاموش می‌شود یا متوقف می‌شود: در موارد استفاده در زمان‌های طولانی و یا پی در پی امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در صورتی که مایکروفر از حد مجاز بیشتر گرم شود خاموش می‌گردد.

مایکروفر ویرپول بو می‌دهد: یک کاسه سرخالی آب به مدت ۱۰دقیقه در حالت گریل جوش بخورد. پس از اتمام کار با یک دستمال نخی نو (که بو ندهد) داخل مایکروفر تمیز شود.

دیگر مشکلات مایکروفر ویرپول

  • کلیدهای روی مایکروفر فرمان نمی‌گیرند
  • مایکروویو صدا می‌دهد
  • گریل مایکروفر روشن نمی‌شود
  • لامپ مایکروویو روشن نمی‌شود
  • خارج شدن هوای گرم از زیر مایکروویو

برای درخواست تعمیرات یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشکلات مایکروفر ویرپول، یا برای مشورت، همین امروز با پرسنل ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

- آیا برای تعمیرات تخفیف هم  قائل میشوید ؟

- - بلی، اگر درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، ۵٪ تخفیف در هزینه تعمیر دریافت خواهید کرد.

- تعمیرکار چه زمانی مراجعه خواهد کرد؟

- - تعمیرکار با اختلاف کمی از زمانی که شما بخواهید مراجعه خواهد کرد و قبل از مراجعه با شما هماهنگ خواهد کرد.

- آیا تعمیر حتما در محل انجام خواهد شد ؟

- - بلی، تنها در صورتی که مشکل طوری باشد که نتوان در محل تعمیر کرد.

- تعمیرکار چه زمانی مراجعه خواهد کرد؟

- - قطعه یدکی از انبار شرکت و در صورت نبود از نمایندگی شرکت تولیدکننده تامین می‌شود.

- پرداخت هزینه به چه صورتی است؟

- - تعمیرکار بعد از انجام کامل تعمیرات و ارائه فاکتور، هزینه را دریافت خواهد کرد.

تعمیر مایکروفر ویرپول فقط با چهار مرحله

تست مجدد

کسب رضایت مشتری

رفع مشکلات یخچال

با بهترین قطعات

برآورد اولیه

مشکلات یخچال

اعزام کارشناس

در کوتاه ترین زمان

تماس با نمایندگی

پاسخ گویی شبانه روزی

برای تعمیر مایکروفر ویرپول به کمک نیاز دارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *