راهنمای استفاده از یخچال ویرپول

راهنمای استفاده از یخچال ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول در این مقاله سعی بر آن دارد که با زبان ساده اطلاعات مورد نیاز جهت رفع مشکلات مصرف کنندگان لوازم خانگی از قبیل یخچال، فریزر و ساید بای ساید ویرپول را ارائه نماید.
شما در محتوای زیر می توانید راهنمای فارسی یخچال ویرپول مربوط به نحوه استفاده و رفع مشکلات یخچال ویرپول را مطالعه کنید:
 

راهنمای استفاده از یخچال ویرپول

1. راهنمای کامل نصب یخچال ویرپول                                             2. طریق استفاده از یخچال های ویرپول
3. شرح اقدامات ایمنی در زمان استفاده، نصب یخچال و نگهداری          4. تنظیم دمای یخچال ویرپول
5. آموزش رفع مشکلات یخچال ویرپول                                            6. آموزش نصب فیلتر ساید بای ساید ویرپول
7. طریقه تراز کردن یخچال فریزر ویرپول                                          8. طریقه برطرف نمودن گرفتگی ناودان فاضلاب
9. روش ریست کردن فیلتر یخچال ویرپول                                        10. راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرات ویرپول

دفترچه آموزشی راهنمای فارسی کامل یخچال ویرپول

 

 

برند ویرپول که یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی کشور آمریکا و به صورت چند ملیتی است. ویرپول از جمله برندهای معتبر و معروف در بین برندهای تولید انواع لوازم خانگی و به طور کلی محصولات الکترونیکی می باشد. این شرکت در سال 1991 در چند ایالت مختلف این کشور فعالیت خود را آغاز نمود. تا به امروز توانسته 70 مرکز تولیدی و تحقیق توسعه در سرتاسر جهان دایر کند.
از آنجائیکه که این شرکت تولیدی در این زمینه بسیار موفق جلوه نموده است توانسته نبض بازارهای جهانی لوازم خانگی را در دست خود بگیرد.
 
برند ویرپول علاوه بر بازار جهانی در بازار ایران نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است؛ بنابراین نمایندگی تعمیرات ویرپول این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که در صورت ایجاد مشکل و عدم رفع عیب با مراجعه به سایت نمایندگی تعمیرات ویرپول در صدد رفع مشکل برآیید. بعلاوه شما می توانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر یخچال و سایر لوازم خانگی ویرپول را اعلام کنید.
همه وسایل الکترونیکی منزل به همراه یک دفترچه راهنما عرضه می شود. هدف از ارائه و تدوین چنین دفترچه هایی رفاه مشتری و آسودگی خیال در زمینه کسب اطلاع از نحوه مصرف، قابلیت های دستگاه، مشخصات کامل دستگاه، نحوه نصب و استفاده از لوازم خانگی می باشد. محصولات و لوازم خانگی ویرپول نیز با همراه داشتن اطلاعات دقیق فنی در رابطه با محصولات این آسودگی خاطر را ایجاد کرده است و کاربران به راحتی می توانند از لوازم خانگی ویرپول نهایت استفاده را ببرند.

موضوعاتی که در دفترچه راهنمای فارسی یخچال ویرپول توضیح داده شده است

  1.  مشخصات یخچال ویرپول
  2. نکات ایمنی یخچال ویرپول
  3. معرفی پایه یخچال ویرپول و عملکرد آن
  4. نحوه نگهداری مواد غذایی در یخچال ویرپول
  5. تنظیم دمای یخچال ویرپول
  6. عیب یابی یخچال ویرپول

انواع یخچال های ویرپول:

 

  1.  یخچال تکی ویرپول
  2.  یخچال فریزر ویرپول
  3.  یخچال دوقلو ویرپول
  4.  یخچال ساید بای ساید ویرپول
  5.  یخچال سه درب ویرپول

 

آموزش کامل رعایت نکات مهم قبل از خرید یخچال فریزر ویرپول

آموزش کامل رعایت نکات مهم قبل از خرید یخچال فریزر ویرپول

 

 

به منظور جلوگیری از نشت روغن موتور در کمپرسور؛ نباید از کنار یا پشت آن را جا بجا کنید.
یخچال باید طوری جا بجا شود که زاویه آن به سمت بالا قرار گیرد.
از آنجاییکه در زمان جابجایی گاز یخچال نیز تکان خورده و در حالت سکون قرار ندارد باید یخچال ویرپول را ابتدا مدتی در محل خود در وضیعیت سکون قرار دهید.
 
پس از اینکه دستگاه را در محل مورد نظر برای مدتی در حالت ثابت قرار دادید آن را به برق متصل کنید.
حتما بایستی قبل از جای دهی و طبقه بندی مواد غذایی در یخچال ویرپول، آن را تمیز نمایید.
در اولین شستشو و استفاده از قفسه ها بهتراست قفسه و اجزای داخلی آن ها را با آب گرم شسته و بعد از خشک شدن در یخچال قرار دهید.
 

با توجه به اینکه گرمای داخلی یخچال توسط سیم پیچی های کندانسور که اصولا در پشت محفظه جا دارند به فضای بیرونی یخچال منتقل می شود، محل قرار گیری یخچال ویرپول باید به گونه ای باشد که فضای مناسبی  برای چرخش هوا فراهم شود.

فاصله بین یخچال و فریزر ویرپول بادیوار باید به گونه ای باشد که به هیچ عنوان با دیوار در تماس نباشند.اکنون می توانید یخچال ویرپول را روشن نمایید.به منظور جلوگیری از نوسانات برق و سوختن موتور توصیه می شود از محافظ برق باکیفیت استفاده کنید.

بعد از روشن شدن اولیه یخچال ویرپول، حدودا چند ساعت زمان می برد تا دمای داخلی یخچال به دمای تنظیم شده برسد.در برخی از مدل های یخچال های ویرپول بعد از رسیدن به دمای تنظیم شده، چراغی سبز رنگ روی بدنه ی دستگاه روشن می ‌گردد.زمانی که طول می کشد تا دمای یخچال به دمای مورد نظر برسد حداکثر دو ساعت خواهد بود.
 

دستورالعمل های فارسی مربوط به موارد ایمنی یخچال ویرپول

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول در راهنمای فارسی یخچال های ویرپول به نکات ایمنی که مصرف کنندگان در زمان استفاده و نگهداری، نصب و راه اندازی دستگاه باید توجه کنند پرداخته است، بنابراین پیشنهاد می کنیم با دقت کامل مطالب را مطالعه کرده که بتوانید با دانش بیشتر استفاده مفیدی از  یخچال ویرپول داشته باشید.
 
نکات ایمنی مهمی که باید در زمان استفاده و نگهداری از یخچال ویرپول رعایت کنید. در مرحله ی‌ نخست، ایمنی یخچال بررسی شود.مهم‌ترین اقدامی که در مرحله اول باید انجام دهید بررسی سلامتی کامل یخچال بعد از آوردن به منزل است.

به طور کلی بهتر است در همان ابتدای کار کلیت یخچال را از لحاظ ظاهر بدنه و از نظر موتوری بررسی نمایید.به هیچ وجه نبایست منافذ تهویه یخچال را بپوشانید چون این کار قطعا موجب آسیب به یخچال می شود.هرچند تعداد دفعات تمیزکاری و نظافت یخچال ها به حساسیت فرد مصرف کننده نسبت به تمیزی و کثیفی  بستگی دارد ولی در کل توجه به تمیز بودن یخچال ویرپول نیز مهم است.

به هر حال نکته مهمی که در رابطه با تمیز نمودن یخچال ها مهم است تعداد دفعات تمیز کردن آن ها نیست بلکه این مورد است که حتما باید قبل از تمیزکاری یخچال را خاموش کنید.پس حتماً قبل از تمیز نمودن یخچال ویرپول باید آن را خاموش کنید و سیم برق را از پریز برق بیرون بکشید.

 

2_روش های نگهداری از یخچال ویرپول


به هیچ عنوان درب یخچال و یخچال فریزر ویرپول را به مدت طولانی باز نگاه دارید.
نسبت به باز و بسته شدن زیاد درب یخچال در طول روز خودداری کنید.
سعی کنید محتویات و مواد غذایی خود را درون یخچال ویرپول با استفاده از کشو ها و قفسه‌ ها به صورت مساوی جاسازی کنید.
جهت نگهداری مواد غذایی و یخ در فریزر، به هیچ عنوان و ابدا از ظروف شیشه‌ای استفاده نشود.
چرا که ظروف شیشه ای توانایی و تحمل سرد شدن و یخ زدگی در فریزر را ندارند و احتمال شکستگی‌ آن ها در فریزر در چنین موقعیتی زیاد است.
به هیچ وجه مواد غذایی گرم و بخصوص رو باز را داخل یخچال جا ندهید.
اگر قالب یخ یا موارد فریزر شده به کف قفسه ها و یا بدنه فریزر چسبید، بهترین روش ممکن این است که با استفاده از قاشق آن را جدا کنید و ابدا از اجسام نوک تیز  چاقو، چنگال و یا پیچ گوشی استفاده ننمایید.
میوه‌ ها، سبزیجات و بطری‌ های خود را در محل هایی که در یخچال‌ ویرپول مخصوص این کار تعبیه شده قرار دهید.
هیچ موقع بیشتر از ظرفیت یخچال ویرپول مواد غذایی و ظروف حاوی مواد غذایی در آن جای ندهید.
باید لکه‌ ها و موادی که به قفسه ها و قطعات داخلی یخچال چسبیده را به سرعت زدوده و پاک سازی کنید.
مرتبا قفسه‌های پایینی یخچال را بررسی کنید، چون برخی اوقات اکثر خوراکی ها از طبقات بالاتر داخل قفسه‌ های پایین تر سقوط گی کنند و به مرور در آنجا فاسد می ‌شوند.
حداقل ماهی دوبار به طور مرتب یخچال و فریزر ویرپول خود را تمیز کنید.
نسبت به تمیز بودن و خشک بودن داخل یخچال مانند بدنه و قفسه های ان حساس باشید و از صحیح کار کردن درب یخچال و لامپ درونی یخچال اطمینان کسب کنید.

1_آموزش نصب یخچال ویرپول


در این بخش به نکات مربوط به نصب یخچال ویرپول اشاره شده است که مطالعه آن را پیشنهاد می کنیم:

قبل از نصب یخچال ویرپول باید به تراز بودن محل نصب آن توجه کنید . به هیچ وجه نباید یخچال را در حالت ‌لقی و یا بر روی زمین ناصاف نصب نمایید. عدم رعایت این نکته نه تنها موجب افزایش مصرف انرژی یخچال می شود بلکه باعث ایجاد صداهای زیاد در یخچال نیز می گردد.

در زمان متصل کردن یخچال به پریز برق نباید از سه راهی استفاده کنید بلکه باید مستقیماً یخچال ویرپول را به پریز برق شهری وصل نمایید .

ضمناً بهتر است پریزی که برای یخچال در نظر دارید از نوع اتصال به زمین یا ارت باشد.

برای کاهش مصرف انرژی یخچال باید توجه داشته باشید که یخچال ویرپول را در محلی نصب کنید که نور خورشید به طور مستقیم بر آن نتابد . در نصب یخچال باید توجه کنید که از جهت پشتی فاصله یخچال تا دیوار نباید کمتر از 10 سانتی متر باشد.

3_طریقه تنظیم دمای داخلی یخچال فریزر

نحوه تنظیم دمای داخل یخچال فریزر و ساید بای ساید ویرپول چگونه است؟
 
نمایندگی تعمیرات ویرپول در ادامه راهنمای فارسی یخچال ویرپول به نحوه تنظیم دما یخچال فریزر و ساید بای ساید برند ویرپول می پردازد.
 

در صورتی که یخچال شما دارای یک درجه تنظیم است که به صورت ولومی یا چرخشی تعبیه شده است، می توانید با زیاد کردن گردونه تنظیم، دمای یخچال ویرپول را بیشتر کنید.
بر روی درجه تنظیم دما یخچال ویرپول دمای بین 1 الی 5 و در برخی دیگر مخفف (کم) min الی (زیاد) max  حک شده است که می توانید با چرخاندن آن را تنظیم کنید.
درجه دمای مناسب و مطلوب یخچال ویرپول در نمونه هایی که گفته شد باید در حالت وسط تنظیم شود.
در یخچال های ساید بای ساید ویرپول در صورتی که یخچال شما دیجیتالی است نحوه تنظیم دمای یخچال ساید بای ساید بدین صورت است که ابتدا قفل دیجیتالی آن را باز کنید.
به منظور باز نمودن قفل جهت تنظیم دمای یخچال ویرپول باید ابتدا دکمه unlock را تا 3 ثانیه نگه دارید که علامت باز شدن قفل نمایش داده شود.
در نهایت می توانید با فشردن دکمه های Cooling temperature یا Refrigerator temperature نسبت به کم و زیاد نمودن دما یخچال با درجه یخچال ویرپول اقدام نمایید.
اگر بر display یخچال ساید بای سایدتان یا بر روی صفحه نمایش ساید با ساید ویرپول دکمه  refrigerator temperature مشاهده کردید؛ می توانید به وسیله آن درجه یخچال خود را کم یا زیاد کنید.
 

نکات مربوط به تنظیم درجه دما یخچال ویرپول

اگر تنظیمات دما یخچال ویرپول شما با ترموستات انجام می شود در فصل تابستان بهتر است درجه ترموستات را روی درجه 4 یا 5 قرار دهید.

در فصل تابستان اگر یخچال ویرپول شما اتوماتیک است درجه یخچال را روی +3 یا +4 و دمای فریزر را روی -18 یا -20 قرار دهید.

در فصل زمستان اگر یخچال ویرپول شما دارای ترموستات است درجه آن را روی 2 یا 3 قرار دهید.

در فصل زمستان اگر یخچال ویرپول شما اتوماتیک است درجه یخچال را روی +4 یا +5 و دمای فریزر را روی -16 یا -19 قرار دهید.
دمای مناسب برای ساید بای ساید ویرپول در قسمت یخچال 4 یا 5 و در قسمت فریزر -18 یا -20 می باشد.
 

4_ نکات مهم از نحوه ی کار کردن و رفع مشکلات یخچال ویرپول

 

نمایندگی تعمیرات ویرپول به مصرف کنندگان پیشنهاد می دهد در رابطه با نحوه ی کار کردن با یخچال و فریزر ویرپول به موارد زیر دقت لازم را داشته باشند. 
اگر تنظیمات مربوط به دمای یخچال ویرپول بهم خورده است چکار باید انجام دهید:
در چنین شرایطی باید به منظور اصلاح دما به راهنمای یخچال ویرپول و به بخش تنظیم دمای یخچال مراجعه کنید. پس از قطع شدن برق و کشیدن دوشاخه از پریز برق دما تغییر می کند، این روند طبیعی است و کاربر نیازی به تنظیم مجدد دما ندارد. اصولا طبقه بالایی یخچال از دمای خنک تری برخوردار است؛ بنابراین میوه ها، سبزیجات و لبنیات خود را در طبقات بالای یخچال قرار ندهید.
 
زمانی که متوجه شدید درب یخچال فریزر ویرپول شما به خوبی بسته نمی شود با در ابتدا به نوع قرار گیری مواد غذایی و محتویات داخل قفسه های داخل یخچال ویرپول دقت کنید
سپس بیشتر بررسی کنید که احیانا لاستیک یا همان درزگیر یخچال شما دچار آسیب یا خرابی نشده باشد.
در مرحله سوم باید به ترازبودن یا نبودن یخچال ویرپول خود توجه کنید و آن را بررسی کنید.
و در آخر بایستی به تنظیم نمودن گیره های درب یخچال ویرپول خود توجه کنید و آن ها را بررسی کنید.
اگر یخچال فریزر ویرپول صداهای غیر طبیعی دارد چکار باید انجام داد:
ممکن است این صداهای ایجاد شده صداهای ناشی از کار کردن کمپرسور  موتور یخچال باشد و یا در مواردی این صداهای غیر طبیعی به دلیل تراز نبودن دستگاه ایجاد می شود.
 

 

5_نحوه تراز نمودن یخچال فریزر ویرپول چگونه است؟

همانطور که در بخش مذکور اشاره شد، صداهای غیر طبیعی ایجاد شده ناشی از تراز نبودن دستگاه است که علاوه بر ایجاد سر و صدای ناخوشایند موجب تکان خوردن دستگاه نیز می شود.

 

 

 6_اقدامات مربوط به تراز نبودن یخچال ساید بای ساید ویرپول:

 اول پایه های تراز یخچال ساید را به حالت چپگرد بچرخانید. برای انجام این کار احتمال این که به آچار نیاز شود وجود دارد. بایستی پایه های یخچال را آنقدر جابه جا کنید و حرکت دهید تا نهایت یخچال ویرپول به حالت تراز قرار بگیرد.

اگر یخچال ساید بای ساید ویرپول باید با غلتک تنظیم شود چکار باید انجام داد:

 ابتدا باید بتوانید غلتک مربوط به تراز کردن را که در پایین یخچال تعبیه شده را پیدا کنید. سپس به کمک آچار می توانید آن ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید.بعد متوجه می شوید که با چرخاندن غلتک ها قسمت جلویی یخچال بالا آمده است.با شل کردن غلتک ها جلوی یخچال ویرپول پایین تر می آید.

 

 

اقدامات مربوط به تراز بودن یخچال ویرپول

 7_نوع کاربرد و تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید ویرپول چگونه است؟
 

حتما این سوال برای شما ایجاد می شود که چه موقع باید فیلتر عوض شود؛ بنابراین در صورتی که نور چراغ هشدار دهنده ای که مربوط به تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید ویرپول است در صفحه نمایش یخچال به حالت چشمک زن و رنگ نارنجی تبدیل شد باید بدانید که؛ زمان تعویض فیلتر یخچال شما رسیده است.شما می توانید در دفترچه راهنمای فارسی یخچال ویرپول که مربوط به استفاده از یخچال ویرپول است در مورد نحوه تعویض فیلتر یخچال ویرپول اطلاعات لازم را کسب کنید:
 

یخچال های ساید بای ساید ویرپول دارای دو قسمت مربوط به جای گیری فیلتر هستند:

 
1) فیلتر بیرونی یخچال ساید بای ساید ویرپول
2) فیلتر داخلی یخچال ساید بای ساید ویرپول
فیلتر داخلی یخچال ساید ویرپول در داخل یخچال ساید ویرپول تعبیه شده که این مزیت موجب میشود تعویض فیلتر به راحتی قابل تعویض باشد.

 

 

روش تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید ویرپول

8_روش تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید ویرپول:

  • ابتدا شیر ورودی آب ساید ویرپول باید به طور کامل بسته شود.
  • مطمئنا اگر قبلا از فیلتر بیرونی در یخچال ساید ویرپول استفاده کرده باشید واشری قرمز رنگ را دیده اید، شما باید آن را با انگشت شصتتان بگیرید و سپس هر دو سمت لوله را به بیرون بکشید در غیر این صورت می توانید لوله را با قیچی ببرید.
  • سپس فیتینگ ها را درون محفظه قرار بدهید و آن ها را محکم کنید.
  • بعد از این مرحله باید لوله شیر آب را به سمت داخل و یک طرف فیلتر تصفیه آب بیرونی یخچال ساید ویرپول وارد نمایید.
  • شیر آب را باز کنید.
  • اجازه بدهید تا فضای داخلی فیلتر کاملا تمیز شود (حتما یک ظرف خالی زیر محفظه قرار دهید تا آب اضافی در آنجا تخلیه شود).
  • پس از آن شیر آب را بسته و همین مراحلی که گفته شد را در سمت دیگر فیلتر تکرار کنید.
  • در نهایت شیر آب را باز کنید.
  • بهترین زمان جهت تعویض فیلتر یخچال ساید بای ساید ویرپول بین 6 الی 12 ماه است، زمان دقیق تعویض فیلترها را می توانید بر روی فیلتر ساید ویرپول که بر اساس میزان گالن مصرفی یا تاریخ مصرف درج شده است.

 

 

9_ریست کردن فیلتر آب در راهنمای فارسی یخچال ویرپول ساید بای ساید ویرپول

اکنون شما با نوع تعویض فیلتر در راهنمای دستور فارسی و نحوه استفاده از یخچال های ویرپول آشنا شده اید در حال حاضر باید عملیاتی را که تا به حال انجام داده اید را در حالت ریست قرار دهید که صفحه نمایش آلارم را اعلام نکند.

 
معرفی مراحل ریست فیلتر آب یخچال ساید ویرپول:

  •  می توانید در بالای شیر آب دکمه ای را که وظیفه  هشداردهنده فیلتر ساید ویرپول را دارد مشاهده کنید.
  •  شما باید این دکمه را به نام دکمه  فیلتر را حدودا تا 3 ثانیه فشار و نگه دارید تا که ریست شود.
  •  در برخی مدل های دیگر همزمان با نگه داشتن دکمه های fast cool و energy saver ریست انجام می شود.

 

آشنایی با دکمه های صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید ویرپول در راهنمای فارسی ویرپول


نمایندگی تعمیرات ویرپول در راهنمای فارسی ویرپول جهت استفاده آسان از یخچال ویرپول کاربرد هریک از دکمه ها را بر روی صفحه نمایش ساید بای ساید ویرپول معرفی می کند.

 

کاربرد

معنی

دکمه

برای تغییر دمای یخچال باید دکمه refrigerator را نگه دارید تا به دمای دلخواه برسد.یخچالRefrigerator
برای تغییر دمای فریزر از این دکمه استفاده نمایید.فریزرFreezer
اگر این دکمه را در حالت auto قرار دهید فیلتر هوای تازه به مدت ده دقیقه روشن و صد و ده دقیقه خاموش میشود، اگر در حالت power قرار دهید به مدت چهار ساعت پیوسته روشن میماند.فیلتر هوای تازهFresh air Filter
دکمه Ice Plus باعث تولید یخ بیشتری میشود و ر این مدت هوای سرد بیشتری به یخساز میرسد.
توجه: برای لغو دکمه ice plus را فشار دهید.
یخ اضافه / فیلتر آبIce Plus / Water Filter
اگر درب یخچال باز بماند به شما هشدار میدهد.
توجه: جهت فعال یا غیر فعال کردن دکمه door alarm / lock را به مدت 3 ثانیه نگه دارید.
زنگ درب / قفلDoor alarm / Lock

 

 

 10_چگونه گرفتگی ناودان فاضلاب یخچال ویرپول را برطرف کنیم؟

 
در صورت گرفتگی ناودان یخچال فریزر یا ساید بای ساید ویرپول باید منتظر مشکلات زیادی به همراه آن باشید که برای یخچال به وجود می آورد، مانند:
 
1) نشت و ورود آب به کف یخچال

 2) یخ زدن آب های کف یخچال ویرپول

3) تهویه نامطلوب

4) کم شدن برودت هوا در یخچال ویرپول
 
به منظور رفع گرفتگی فاضلاب یخچال ویرپول باید بتوانید مراحل زیر را اجرایی کنید.
 
1.  قبل از هر فعالیتی در این زمینه یعنی تمیز کردن حتما یخچال را خاموش کنید.
2.  کشوها و قفسه ها را از داخل یخچال یا فریزر ویرپول خارج نمایید.
3.  مواد غذایی و محتویات یخچال را خارج کنید.
4.  با ریختن مقداری آب جوش به درون ناودان فاضلاب یخچال و یا فریزر و همچنین اضافه نمودن نمک به یخ های ایجاد شده در کف و قفسه های یخچال آن را آب کنید.
5.  پس از اب شدن یخ ها و خشک کردن بدنه یخچال می توانید کشوها و قفسه های یخچال و فریزر ویرپول را در محل خود قرار دهید.
6.  در نهایت می توانید یخچال ویرپول خود را به برق متصل کنید.

 

 

رضایت چند ساله متقاضیان از نمایندگی تعمیرات ویرپول

نمایندگی تعمیرات ویرپول به عنوان یکی از نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در ایران فعالیت دارد، ما سعی برآن داشتیم علاوه بر ارائه خدمات به بهترین نحو بعد از خرید لوازم خانگی با برند ویرپول و کسب رضایت مشتریان گرامی، کارنامه ی چندساله کاری خود را همچنان درخشان حفظ کنیم و افتخار رضایت مشتریان را برای خود رقم بزنیم.

 در صورت خرابی و یا آسیب به یخچال ویرپول، فریزر ویرپول و یا یخچال ساید بای ساید خود هیچ نگرانی به خود راه ندهید کارشناسان حرفه ای و تکنسین مجرب این مرکز با بهره گیری مدرن ترین فنون رفع عیوب و اشکالات پیش آمده را به خوبی رفع و رجوع می کنند.

نمایندگی یخچال ویرپول

از آنجائیکه که نوع قطعات استفاده شده از لحاظ اصالت کالا و فابریک بودن در سلامت کالا و طول عمر آن بسیار تأثیر گذار است. تکنسین ما با قطعات اصل و فابریک این مهم را در دستور کار خویش قرار داده اند.  نمایندگی تعمیرات ویرپول در کنار خدمات حضور جهت رفاه حال مشتریان و خدمات بهتر راهنمای فارسی ویرپول را ارائه نموده است؛ و بدین سبب توانسته ایم رضایت و اطمینان حداکثری مشتریان و مراجعه کنندگان را طی چند سال به دست آوریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *